نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 09:26

تکریم فرمانده سپاه و پاسداران گچساران توسط فرماندار/دیهیم: دژ تسخیرناپذیر شمال هستید

فرماندار گچساران گفت: کرد:پاسداران کسانی هستند که در حساس ترین لحظات تاریخ،از میان مردمان برمی خیزند و همچون دژی استوار،مردانه در راه رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب به پاس قدردانی از مقام پر افتخار پاسدار به مناسبت میلاد امام حسین (ع) در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) روز ولایت امام حسین (ع)را روز پاسدار نامگذاری کردند.

وی بیان کرد: پاسداران وظیفه پاسداری از دین و اسلام را برعهده دارند،در دهه اول انقلاب هم نشان دادند که صیانت از جان و مال مردم و دفاع از آنان جز ذات این نهاد مقدس است.

 فرماندار گچساران تصریج کرد:تلاش شبانه روزی شما پاسداران بر هیچ کس پوشیده نیست ،نمونه اش تلاش شبانه روزی شما در این ایام سخت و طاقت فرسا بود.

 دهیمی خوب عنوان کرد:مردم قدردان زحمات شما هستند، هرچه دشمنی آمریکا و هم‌پیمانانش بیشتر باشد،عملکرد شما بهتر و چند برابر می شود.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: به راستی سپاه انقلاب اسلامی ایران ،نیروهای مخلص و خدا محور تربیت کرده اند.

دیهیم خوب بیان کرد: پاسداران کسانی هستند که در حساس ترین لحظات تاریخ،از میان مردمان برمی خیزند و همچون دژی استوار، مردانه در راه رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی دارند،کمر بستن برای احیای حقیقت خواهی،همتی جانانه می طلبد که تنها از مردانی چون امام حسین برمی آید.

وی افزود: شما پاسداران با حضور به موقع و فداکارانه خود در همه صحنه ها در کنار مردم و بخاطر مردم گام های بسیاری برداشته اید،که وظیفه خود به نمایندگی از مجموعه فرمانداری این روز بزرگ را به شما تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال توفیق همه مدافعان میهن عزیزمان ایران را خواستاریم،این روز بزرگ را به تمامی پاسداران رشید سپاه تبریک می گویم.

فرماندارگپساران ادامه داد: روز میلاد امام حسین فرصتی است برای پاسداری از نام پاسدار ،این دلیر مردان روزگار و اسوه های ایثار تقدیر کرد،درود بر شما زیرا بسیجی و سپاه همیشه و در همه حال پیشتاز بوده و هست، مجموعه فرمانداری هم همیشه همگام و همراه شما در تمامی امورات خواهد بود.

محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه گچساران نیز با تبریک به مناسبت میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار و اعیاد شعبانیه هم گفت:از فرماندار سخت کوش شهرستان و همکارانش تشکر و قدردانی می کنم و از خدمات شما جهت رفاه و آسایش مردم تقدیر می کنیم.

 سرهنگ محقق زاده ادامه داد: اعضای تامین شورای خوبی دارید،همدلی و همکاری اعضای شورای تامین منسجم هستند و از جانب برادران سپاه از همه اعضا تقدیر و تشکر دارم.

 وی بیان کرد :در مجموعه سپاه و بسیج مولود این نظام انقلاب هستند،اندیشه های حضرت امام برای دفاع از نظام و یاری کردن قوانین امنیتی و سیاسی بود بسیج متعلق به همه مردم است در مجموع بسیج همه ظرفیتهای خود را برای مردم بکار خواهد برد. 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران بیان کرد:دفاع از مرز و بوم ،دفاع از جان و مال مردم جزئی از وظیفه بسیج است،هرجا مردم حضور دارند،بسیج هم حضور دارد.

وی گفت: در یک کلام مردم و بسیج یکی هستند.حمایت از مستضعفان وظیفه سپاه و بسیج می باشد،ما (سپاه و بسیج ) همیشه هستیم و خواهیم بود و پایانی نداریم.

در پایان این دیدار لوح تقدیری به پاس خدمات ارزنده سپاه پاسداران از طرف فرماندار گچساران به سرهنگ محقق زاده اهدا شد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1060219

مهمترین اخبار ایران و جهان: