نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 13:13

البرز آماده استقبال از عید نوروز و ماه مبارک رمضان شد

کرج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی استان برای استقبال از ماه مبارک رمضان و انجام تمهیدات برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه برنامه ریزی و تمهیدات برای ماه مبارک رمضان با تبریک اعیاد شعبانیه، بر استفاده از فرصت این اعیاد برای برگزاری برنامه‌های بانشاط فرهنگی با حضور خانواده‌ها و اهتمام به موضوعاتی که به ارتقای فرهنگ عمومی می‌انجامد، تاکید کرد.

وی افزود: همه مسئولان استان آماده ارائه خدمات مناسب در ایام پایانی سال و همچنین تعطیلات سال جدید و ایام ماه مبارک رمضان هستند و همه مقدمات کار را فراهم کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در برگزاری برنامه‌های دهه مهدویت تاکید کرد، افزود: دهه مهدویت فرصت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با معارف مهدوی و نشر معارف مهدویت است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های هنری و جشن‌ها سطح استان توسط شهرداری‌ها و اهدای کمک‌های مومنانه با توجه به ایام پایانی سال از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه مهدویت در استان در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار تأکید فراوانی بر غبارروبی و پاکیزگی مساجد برای استقبال از ماه مبارک رمضان داشت، تصریح کرد: روشنایی تمامی معابر منتهی به مساجد، حسینیه‌ها در استان و سطح شهرستان‌ها در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز تأمین شود.

ولی پوری همچنین به دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها در خصوص چهارشنبه آخر سال نیز گفت؛ نسل جوان و نوجوان سرمایه‌های کشور هستند لذا با اقدامات فرهنگی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، اجازه ندهیم این ایام مجالی برای ورود آسیب‌های جانی و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1060863

مهمترین اخبار ایران و جهان: