نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 17:55

توزیع ۹۲۰ تن مرغ و برنج در لرستان/ عرضه میوه شب عید در ۱۳۰ نقطه

خرم‌آباد- معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به توزیع ۹۲۰ تن مرغ و برنج در استان، از عرضه میوه شب عید در ۱۳۰ نقطه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین میردریکوند امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به‌منظور تنظیم بازار و متعادل‌سازی قیمت‌ها در آستانه سال نو در بحث توزیع کالاهای یارانه‌ای اقدامات خوبی از سوی ستاد تنظیم بازار صورت‌گرفته است.

وی گفت: برای میزان ۷۰ تن مرغ منجمد حواله توزیع صادر شده، در همه فروشگاه‌های ثابت و سیار در قالب سامانه کابوک پخش و توزیع می‌شود.

معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به توزیع برنج اشاره کرد و گفت: مرحله دوم توزیع برنج به میزان ۸۵۰ تن از سه نوع هندی، تایلندی و هومالی در دستور کار قرار گرفته است.

میر دریکوند، ادامه داد: هر کدام از برنج‌ها به ترتیب با قیمت‌های ۳۵ هزار تومان، ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۸ هزار تومان به ازای هر کیلو به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

وی اظهار کرد: امروز مباشرین میزان برنج تنظیم بازاری را بین فروشگاه‌های معتمد و در حوزه سامانه کابوک توزیع می‌کنند.

معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به توزیع میوه شب عید نیز، گفت: میوه شب عید نیز به میزان کافی در سطح استان برای توزیع به فروشندگان تحویل داده شده است و در بیش از ۱۳۰ نقطه در سطح استان، میوه شب عید توزیع می‌شود.

میر دریکوند، اظهار کرد: قابل ذکر است که قیمت هر کیلو پرتقال ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است و سیب درجه یک با قیمتی معادل ۲۰ هزار تومان برای هر کیلو و سیب درجه دو با قیمت هر کیلو ۱۶ هزار تومان توزیع می‌شود.

وی گفت: امروز قریب به ۳۲۰ هزار تن شکر برای مصرف خانوارها در استان توزیع شده است و در هر شهرستان به میزان کافی قابل عرضه است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم توسط عاملین فروش تحت نظارت بازرسین اداره جهاد کشاورزی شهرستان توزیع شده است که این مهم نیز باعث رضایتمندی بهتر شهروندان شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1102019

مهمترین اخبار ایران و جهان: