نیوز سیتی!
17 اسفند 1401 - 21:51

هیچ راهی بافضیلت تر از سربازی امام زمان (عج) نیست

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براین که خود و جامعه را برای ظهور منجی عالم بشریت آماده کنیمف گفت: هیچ راهی بافضیلت تر از سربازی امام زمان (عج) نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن نیمه شعبان و آئین عمامه‌گذاری جمعی از طلاب، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: طلاب حاضر امروز با ملبس شدن افتخار سربازی امام زمان (عج) را کسب خواهند کرد.

وی افزود: یک جامعه برای عادل بودن دو شرط دارد اول اینکه همه آحاد آن عدالت‌خواه و عدالت‌محور باشند، دوم هم اینکه باید حاکمی بر آن جامعه حکومت کند که به اقامه عدل و قسط بپردازد.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: اگر مردم عدالت‌پیشه نباشند و منتظر باشیم که حکومتی عدالت را گسترش دهند این امر نمی‌شود بنابراین مردم باید به جایی برسند که از عمق وجودشان به‌دنبال عدالت باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید خودمان را آماده ظهور کنیم و جامعه روحانیت باید خالص‌تر از همه باشیم و حرکات ما بر طبق موازین عدل و انصاف باشد.

این مسئول ضمن ارائه تذکر به طلاب حاضر، تاکید کرد: هیچ راهی بافضیلت‌تر از راه سربازی امام زمان (عج) نیست و باید این مزیت را در خانواده خودمان نهادینه کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1082063

مهمترین اخبار ایران و جهان: