نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 16:30

عفت عمومی سرلوحه برنامه‌های فرهنگی در بوشهر باشد

بوشهر- امام جمعه موقت بوشهر گفت: برنامه‌های ویژه مناسبت‌های مذهبی و ایام نوروز در راستای احراز رضایتمندی مردم و رعایت عفت عمومی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی بوشهر با اشاره به تشکیل سه کمیته فرهنگی، پشتیبانی، اجتماعی و رسانه‌ای در بحث ساماندهی سواحل در ایام‌نوروز، گفت: ساماندهی برنامه‌های فرهنگی نیازمند دبیرخانه مشترک و متحد در حوزه اجرا و برنامه‌ریزی است.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: سعی شود تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بخش‌های نهادی و تشکل‌های حوزوی و دانشگاهی ویژه مناسبت‌های مذهبی و ایام نوروز در راستای احراز رضایتمندی مردم و رعایت عفت عمومی باشد.

وی گفت: اسکان میهمانان نوروزی در کلاس‌های درس مدارس و سایر اقامتگاه‌های رفاهی شهرداری بوشهر یکی از راه‌حل‌های مناسب برای نظارت و ساماندهی بهتر فضای فرهنگی و عمومی سواحل است.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: تشکل‌های دانشجویی و مردم‌پایه و فعالان جامعه قرآنی و هنری نیز باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی در حفظ جایگاه ارزشمند عفت عمومی کوشا و پویا و متحد باشند.

در این نشست ائمه جمعه شهرهای عالی‌شهر و چغادک، مؤسسه قرآنی طاهای بوشهر، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مسئول اداره تبلیغات اسلامی، در رابطه با برنامه‌های مناسبت‌های مذهبی پیش‌رو نظرات خود را بیان کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1063663

مهمترین اخبار ایران و جهان: