نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 20:54

کمک ۲۲ میلیون تومانی مردم تایباد و باخرز به زلزله زدگان خوی

رئیس جمعیت هلال احمر‌ تایباد گفت: مردم شیعه و اهل سنت تایباد و باخرز بیش از ۲۲ میلیون تومان به زلزله زدگان خوی کمک کردند.

هادی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تایباد، اظهار کرد: با استقرار صندوق جمع آوری کمک های مردمی هلال احمر در نقاط مختلف شهرستان های تایباد و باخرز، مردم شیعه و اهل سنت این دو شهرستان مبلغ ۲۲ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان به زلزله زدگان خوی آذربایجان غربی کمک کردند. 

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد افزود: این میزان از کمک های مردمی و انسان دوستانه با استقرار ۱۱ صندوق در مکان های گوناگون از جمله مساجد و مصلی ها جمع آوری شده است که در نهایت به حساب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای خدمات رسانی به هموطنان آسیب دیده از زلزله، واریز شد. 

وی ادامه داد: مردم در شهرهای تایباد، باخرز و مشهدریزه و روستاهای پشته، کرات، خیرآباد و پلبند کمک های نقدی خود را روانه مناطق زلزله زده شمال غرب کشور کردند و این عمل خیرخواهانه جای تحسین دارد. 

رمضانی بیان کرد: افرادی که مایل به مساعدت به هموطنان زلزله زده هستند می توانند کمک های خود را به صورت نقدی به حساب‌های جمعیت هلال احمر کشور نزد بانک ها واریز کنند. 

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد تصریح کرد: این کمک ها و مساعدت های مردم صرف تهیه اقلام مورد نیاز زلزله زدگان خوی می شود تا بتوانند راحت تر و با نگرانی کمتر از این مشکل عبور کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1045219

مهمترین اخبار ایران و جهان: