نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 13:37

برگزاری شبهای روایت در همدان

همدان-رییس حوزه هنری استان همدان گفت: شب‌های روایت با موضوع اصالت‌های ایرانی و احیای دوباره آن توسط انقلاب اسلامی در همدان برگزار می‌شود.

محمد مهدی سماوات در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جهاد تبیین از تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی است افزود: در وضعیت کنونی کشور جهاد تبیین ضروری و حیاتی است و بدین منظور حوزه هنری انقلاب اسلامی با رویکرد هنری و فرهنگی خود با استفاده از هنرهای مختلف به شکل ترکیبی در برنامه شب‌های روایت اقدام به تبیین روایت‌هایی از حرکت‌ها، پیشرفت‌ها و برکات انقلاب اسلامی با موضوعات مختلف کرده است.

وی افزود: در این مجلس از سلسله برنامه‌های شب‌های روایت به روایت تاریخی شکل گیری و رشد اصالت‌های ایران در طول تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم و نیز تبیین دشمنی‌های نظام سلطه علیه این اصالت‌ها می‌پردازیم.

رئیس حوزه هنری استان همدان یادآور شد: بخش پایانی این مجلس، روایت خدمات انقلاب اسلامی در احیای دوباره این اصالت‌ها است.

سماوات با بیان اینکه این برنامه هر ماه با موضوعی جدید برگزار خواهد شد گفت: محفل سوم از سلسله مجالس شب‌های روایت با موضوع زن انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه اجرای اول، یک شنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ بود خاطرنشان کرد: اجرای دوم دوشنبه ۱ اسفند ماه از ساعت ۱۸:۴۵ لغایت ۲۰:۳۰ در سینما فلسطین، سالن شماره ۲ برگزار می‌شود.

برگزاری شبهای روایت در همدان

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044363

مهمترین اخبار ایران و جهان: