نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 15:27

انقلاب هندسه قدرت جهانی را تغییر داد

بیرجند- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی، کشور را از زیر سلطه آمریکا خارج و هندسه قدرت جهانی را تغییر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر دوشنبه در یادواره شهدای ارسک اظهار کرد: حماسه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ مانند بهمن ۵۷ سرآغاز تحولات بزرگی خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ملت ایران علی رغم فتنه‌های استکبار جهانی رو به جلو حرکت می‌کند، بیان کرد: دشمن در فتنه امسال ظرفیت‌های رسانه‌ها و فضای مجازی را مورد استفاده قرار داد و به مدت سه ماه مسائل کشور ما را تحت تأثیر گذاشت.

سلیمانی ادامه داد: از همان هفته‌های ابتدایی فتنه، آمریکا در برآوردهای اطلاعاتی خود به این نتیجه رسید که شکست خورده است اما تا مدت‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ها فضای دیگری را نشان می‌دادند.

حضور مردم در راهپیمایی خط پایان تلاش فتنه گرانه دشمن بود

وی با تأکید بر اینکه شکست دشمن به واسطه عدم همراهی مردم بود، ادامه داد: در این روزها بازماندگان ساواک جنایتکار در خارج از کشور سر برآورده اند تا به این فتنه حیات ببخشند ولی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط پایانی بر تلاش‌های دشمن بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ده‌ها میلیون نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن در هزاران شهر و روستای کشور شرکت کردند، گفت: طبق گفته امام (ره) قرن آینده برای اسلام بوده و اسلام سنگرها را فتح خواهد کرد.

سلیمانی بیان کرد: امسال اولین سال قرنی است که امام عظیم الشأن قول و وعده پیروزی اسلام را داده است که با تقویت جبهه مقاومت رقم می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است، ادامه داد: به امید اولین پیروزی انقلاب اسلامی و جهان اسلام در گام دوم انقلاب فروپاشی رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی خواهد بود.

اشاره‌ای به تلاش روز افزون جبهه مقاومت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: روزی فلسطینی‌ها با سنگ از حق حاکمیت خود بر سرزمین مادری دفاع می‌کردند ولی امروز عملیات‌های نظامی توسط جوانان جبهه مقاومت در قلب رژیم اشغالی اسرائیل انجام می‌شود.

سلیمانی بیان‌کرد: انقلاب اسلامی با اسقاط حکومت دو هزار و ۵۰۰ سال شاهنشاهی شروع شد ولی با نابودی استکبار و اسرائیل ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه روزی رژیم اشغالگر سخن از نیل تا فرات می‌زد، گفت: اما امروزه رژیم صهیونیستی از روی ترس تنها به دنبال راه‌هایی برای حفاظت از خود است که همه این موارد یک موفقیت برای جبهه مقاومت محسوب می‌شود.

عزت ایران مرهون انقلاب است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: انقلاب اسلامی کشور را از زیر سلطه آمریکا خارج و هندسه قدرت جهانی را تغییر داد.

سلیمانی گفت: آمریکایی‌ها ۵۰ درصد قدرت نظامی و ۲۵ درصد قدرت اقتصادی دنیا را دارند ولی در مقابل ملت بزرگوار ایران و انقلاب اسلامی به پیروزی نرسیدند چون راه آنان باطل بود.

وی با اشاره به اینکه شهدا سند حقانیت ملت ایران است، گفت: ملت ایران در اوج مظلومیت در برابر استکبار ایستاد و امروز نام آنان با عزت یاد می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036163

مهمترین اخبار ایران و جهان: