نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 10:22

برنامه‌های امنیت غذایی در استان‌ها به‌خوبی پیگیری می‌شود

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی گفت: باوجود مشکلات موجود، اقدامات خوبی در حوزه امنیت غذایی با تلاش کارکنان جهاد کشاورزی استان‌ها انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمید اورعی، مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی صبح امروز در حاشیه سفر دو روزه خود به استان سمنان، در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر وزیر و معاونان وزارت جهاد کشاورزی به استان‌ها اظهار کرد: هدف از حضور در استان‌ها، بررسی وضع امنیت غذایی و موارد مربوط به تحول کشاورزی است.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و ادارات وابسته به آن در حوزه امنیت غذایی اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند، گفت: چالش‌های مختلفی در این حوزه وجود دارد؛ ولی علی‌رغم تمام مشکلات، با تلاش کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در استان‌ها و همچنین استان سمنان اقدامات خوبی در حوزه امنیت غذایی انجام شده است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی با بیان اینکه در این سفر در میان فعالان بخش دولتی و همچنین خصوصی حضور یافته و مشکلات حوزه امنیت غذایی بررسی می‌شود، افزود: در این سفر، در جمع تشکل‌ها و فعالان اقتصادی حوزه کشاورزی نیز حاضر خواهیم شد.

اورعی گفت: چالش‌ها و مشکلات حوزه امنیت غذایی با نظر افراد متخصص بررسی شده و راهکارها را به‌خوبی دریافت و به وزیر جهاد کشاورزی منتقل خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با بررسی وضع این بخش و ارائه راهکارها و انتقال آن به وزیر جهاد کشاورزی، گامی بزرگ در راستای رفع مشکلات کشاورزان و تسهیل فعالیت آنان برداشته شود.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی گفت: خوشبختانه با همدلی و هم‌افزایی که بین همکاران جهاد کشاورزی استان سمنان وجود دارد، کارها به‌خوبی پیش می‌رود و ما هم به رفع مشکلات همکاران خود در استان‌ها کمک می‌کنیم.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1037363

مهمترین اخبار ایران و جهان: