نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 10:07

ارتقاءشاخص‌های ارزیابی پارک علم‌وفناوری خراسان‌شمالی

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی از ارتقاء پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی از گروه ۳ به گروه ۲ پارک‌های علم و فناوری کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا قربانی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها اظهارکرد: با ارتقای شاخص‌های فناوری پارک خراسان‌شمالی و پیگیری همکاران ستادی در کمیسیون گسترش فناوری و نوآوری شورای آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی از گروه ۳ به گروه ۲ پارک‌های علم و فناوری ارتقاء یافت.

وی گفت: کارگروه تخصصی فناوری پس از بررسی اطلاعات مجموعه فعالیت‌های پارک و مراکز رشد واحدهای فناور و نوآور، مستندات مربوطه و همچنین بازدید میدانی کارشناسان معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف، پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی را در گروه پارک‌های علم و فناوری در حال توسعه اعلام نمود.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی افزود: واحدهای فناور مستقر در پارک و ارتقای سطح فناوری آن‌ها، تعداد مراکز رشد، کیفیت خدمات ارائه شده به واحدهای فناور و نوآور، فضای فیزیکی، طرح‌های عمرانی، برنامه راهبردی پارک، ساختار سازمانی، گزارشات مناسب از جمله شاخص‌های بررسی شده برای ارتقا سطح پارک بوده است. 

وی در پایان تصریح کرد: با ارتقای سطح پارک علاوه برتقویت منابع مالی، از ظرفیت‌های پارک استان در سطح ملی نیز بیش از گذشته استفاده خواهد شد.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1094163

مهمترین اخبار ایران و جهان: