نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 11:25

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۲۰ نقطه شهری استان سمنان اعلام شد

سمنان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از مشخص شدن مسیرهای راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در ۲۰ نقطه شهری استان خبر داد و گفت: برنامه‌های جانبی برای این مراسم تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام عباس خرمیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از مشخص شدن زمان و مکان راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: این مراسم با شکوه حوالی ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱ صبح روز ۲۲ بهمن ماه در نقاط مختلف استان با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم با شکوه در سمنان ساعت ۹:۳۰ از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، افزود: در شاهرود این راهپیمایی ساعت ۱۰ از میدان جمهوری اسلامی به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

دامغانی‌ها در صحنه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در دامغان ساعت ۱۰ از میدان امام خمینی (ره) به سمت چهارراه چشمه علی جنب آتش نشانی برگزار می‌شود، ابراز کرد: این مراسم در گرمسار ساعت ۱۰ از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و همچنین مردم میامی نیز ساعت ۱۰ صبح این راهپیمایی را از میدان بسیج تا کاروان شاه عباسی ادامه خواهند داد.

خرمیان با بیان اینکه در مهدی‌شهر راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ از میدان امام رضا (ع) به سمت حسینیه المهدی (عج) و در آرادان ساعت ۱۱ از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، تاکید کرد: این مراسم در سرخه ساعت ۱۰ از میدان ولیعصر (عج) به سمت حسینیه شهدا و در بسطام ساعت ۱۰ از میدان امام خمینی (ره) به سمت امامزاده محمد (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن در کلاته خیج ساعت ۱۱ از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدا و در مجن ساعت ۱۰:۳۰ از حسینیه پایین تا گلزار شهدا برگزار می‌شود، گفت: شاهد برگزاری راهپیمایی در بی ارجمند ساعت ۱۰ از میدان قدس به سمت پارک شاهد، گلزار شهدای گمنام، رویان ساعت ۱۱ از مقابل شهرداری به سمت مسجد جامع و در ایوانکی ساعت ۱۰:۳۰ از مسجد جامع به سمت میدان امام خمینی (ره) خواهیم بود.

حضور مردم شهمیرزاد و درجزین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این راهپیمایی در شهمیرزاد ساعت ۱۰ از مسجد اعظم دروازه به سمت میدان امام خمینی (ره)، در درجزین ساعت ۹:۳۰ از مسجد قائم (عج) به سمت مسجد جامع درجزین و در لاسجرد بعد از نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد شهید بهشتی به سمت گلزار شهدای لاسجرد برگزار می‌شود، گفت: در امیریه ساعت ۱۰:۳۰ از مسجد جامع به سمت حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) امیریه راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

خرمیان با بیان اینکه این مراسم در دیباج ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل درمانگاه به سمت میدان امام خمینی (ره) و در کلاته رودبار ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام خمینی (ره) به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود، تاکید کرد: در این راهپیمایی همچنین برنامه‌های ویژه ورزشی، هنری، ساخت آدمک‌های استکباری، مسابقه فرهنگی و… نیز تدارک دیده شده که فراخور شرایط برگزار می‌شود لذا از آحاد مردم دعوت شده تا در این مراسم حضور یابند

شاهرود
شاهرود
قطع درختان شاهرود
قطع درختان شاهرود
قطع درختان شاهرود
قطع درختان شاهرود
منبع: مهر
شناسه خبر: 1031019

مهمترین اخبار ایران و جهان: