نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 21:23

انجمن‌ اسلامی نرم افزار اولیه انقلاب برای حضور مردم میدان است

اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: انجمن‌های اسلامی از تشکل‌های موفق فرهنگی به عنوان نرم افزار اولیه انقلاب برای به میدان آوردن مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده عصر پنجشنبه در جلسه هم اندیشی مسئولان انجمن‌های اسلامی استان اردبیل با که محوریت «نقش جهاد تبیین در افق تمدنی انقلاب اسلامی در گام دوم» در سالن اجتماعات مدرسه صدرای اردبیل برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: انجمن‌های اسلامی در تبیین دستاوردهای انقلاب رسالت مهمی بر عهده دارند که باید در ارتقای توانمندی در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در این تشکل‌ها توجه جدی صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل انقلاب اسلامی ایران را انقلابی منحصر بفرد در دنیا عنوان کرد و گفت: خاستگاه انقلاب اسلامی به گونه‌ای ایجاب کرد که در کنار ارتش، نیروی عظیمی بنام سپاه پاسداران پدید آمد تا با نیروهای مردمی همگام با ارتش محملی برای حمل بار بزرگ انقلاب اسلامی باشد و تاکنون در این راه موفق عمل کرده است.

وی گفت: در دنیای معاصر و در قرن بیستم انقلاب اسلامی در شرایطی پدید آمد که دنیا به سمت بی خدایی می‌رفت و دین در ساحت اجتماعی به حاشیه رانده شده و تنها به سلوک فردی اکتفا می‌شد و خداباوری از جامعه رخت بربسته و تمامی مناسبات را لیبرالیسم احاطه کرده بود.

حجت الاسلام جعفرزاده با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی تنها برای جغرافیای ایران نیست، افزود: انقلاب اسلامی در جامعه جهانی در حال رویش بوده و به راه خود ادامه می‌دهد به گونه‌ای که جبهه مقاومت نیز از انقلاب اسلامی نشأت گرفته است.

انجمن‌ اسلامی نرم افزار اولیه انقلاب برای حضور مردم میدان است

مردم ضد انقلاب نیستند بلکه ضد نفاق برخی از مسئولین هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل مردم را صاحبان انقلاب عنوان کرد و گفت: در عرصه‌های مختلف بر همگان ثابت شده که مردم ضد انقلاب نیستند بلکه ضد نفاق و کم کاری برخی مسئولینی هستند که با نام دین آمدند ولی مسئولیت و نقش خود را به درستی ایفا نکردند.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: استراتژی بلند امام راحل از یک ویژگی خاصی برخوردار بود که حضور، عظمت و ارزش و ایفای نقش مردم در آن پررنگ بود و همواره بر اتکا به نیروی مردمی به عنوان قدرتمندترین حامی انقلاب تاکید داشت.

وی انجمن‌های اسلامی را از رویش‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: انجمن‌های اسلامی از تشکل‌های موفق فرهنگی به عنوان نرم افزار اولیه انقلاب برای به میدان آوردن مردم است و باید در راستای اجرای فعالیت گسترده این تشکل‌ها در سطح جامعه اقدامات مستمر و مؤثری صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل تاکید کرد: در راستای تحقق جهاد تبیین در انجمن‌های اسلامی تشکیل هسته‌های نوجوان، جوان و بانوان باید در اولویت قرار گرفته و با حمایت از فعالیت‌های شاخص، در رسانه‌ای کردن این فعالیت‌ها برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست از مسئولین و فعالان انجمن‌های اسلامی اردبیل با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انجمن‌ اسلامی نرم افزار اولیه انقلاب برای حضور مردم میدان است

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030519

مهمترین اخبار ایران و جهان: