نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 15:29

سپاه پرچم‌دار بصیرت‌افزایی و خنثی‌کننده توطئه‌ دشمن است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سپاه به‌عنوان پرچم‌دار بصیرت و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره نقش مهمی را در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در مراسم جشن روز پاسدار در جمع پایوران و سربازان ستاد سپاه استان سمنان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: اعیاد شعبانیه سرشار از نور و برکت است.

وی اضافه کرد: در فرصت ماه‌های رجب و شعبان می‌توان با توسل به اهل ‌بیت (ع) برای ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان آماده شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به عملکرد درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: عملکرد سپاه پاسداران متبلور در تربیت مردانی است که همچون شهید سلیمانی محور حرکت در منطقه هستند.

حسینی‌دیباجی افزود: سپاه در دوران دفاع مقدس در حوزه جنگ سخت و مقابله با اشرار و منافقان نقش کلیدی برعهده داشت و در طول سال‌های پس از دفاع مقدس با حضور مقتدرانه در عرصه‌های اقتصادی و عمرانی در جهت خدمت به محرومان نقش مهمی را ایفا کرد.

وی ادامه داد: سپاه امروز عَلَم بصیرت‌افزایی در جامعه را برافراشته است و با اقداماتی همچون تشکیل گروه‌های جهادی و خدمت‌رسانی به مردم با ایجاد قرارگاه شهید سلیمانی در دوران سخت همه‌گیری بیماری کرونا، رسالت خود را به شکلی موفق به انجام رساند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به نقش برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های دفاعی تصریح کرد: دستیابی به دانش بومی در حوزه هوافضا و تجسم فرهنگ خودباوری و «ما می‌توانیم» از دیگر اقدامات شاخص سپاه است که ایران اسلامی را به یک قدرت با توان بازدارندگی بالا در منطقه تبدیل کرده است.

حسینی‌دیباجی با تأکید بر اهمیت نقش سپاه در عرصه‌های فرهنگی افزود: راه‌اندازی رویداد فرهنگی راهیان نور و راهیان پیشرفت توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شد تا فرهنگ ایثار و شهادت به بهترین وجه ممکن به نسل جوان و نوجوان انتقال یابد.

وی گفت: سپاه به‌عنوان پرچم‌دار بصیرت و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره نقش مهمی را در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان برعهده دارد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1056463

مهمترین اخبار ایران و جهان: