نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 00:45

۱۲۹ مصدوم در حوادث چهارشنبه سوری اردبیل/ هیچگونه انفجار و آتش سوزی رخ نداده است

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل گفت : به دنبال حوادث چهارشنبه سوری در استان اردبیل ، ۱۲۹ نفر مصدوم شدند.

حسین مهری رییس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: به علت رفتارهای پرخطر و عدم رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه‌سوری امسال، در استان اردبیل ۱۲۹ نفر از نواحی مختلف دچار مصدومیت‌ شدند.

وی افزود : از ۱۲۹ مصدوم، ۱۱۷ مصدوم به شکل سرپایی درمان و ترخیص، ۱۶ مصدوم در بخش عمومی بیمارستان‌های استان برای درمان‌های تکمیلی بستری شدند.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل با اشاره به جزئیات مصدومین تصریح کرد: ۹۵ مصدومیت از ناحیه اندام، ۳۴ مصدومیت چشمی، مصدومیت ۲ تن منجر به قطع عضو شده است و خوشبختانه هیچ‌گونه مصدومیتی منجر به فوت نشده است.

مهری گفت: خوشبختانه به نسبت سال گذشته، تعداد مصدومین در حوزه بستری عمومی کاهش و مراقب‌های بخش ویژه به صفر رسیده است.

علی ایمانی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل نیز در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل، اظهار کرد: از روزهای گذشته به خصوص امروز، کلیه نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی اردبیل در ۷ ایستگاه به شکل کامل آماده باش هستند.

وی گفت: خوشبختانه تا به این لحظه هیچ‌گونه حادثه انفجار و آتش سوزی ناشی از مواد منفجره چهارشنبه سوری اردبیل رخ نداده است و چند مورد آتش سوزی جزئی کوچک رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل تشریح کرد: از عموم همشهریان فهیم و گرامی که در روز عزیز، نکات ایمنی را رعایت کرده و از اقدامات پر خطری که منجر به حادثه انفجار و آتش سوزی پرهیز کردند، قدردان هستیم.
پایان پیام/3727/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1093663

مهمترین اخبار ایران و جهان: