نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 10:28

تدوین بیش از ۲۰۰ برنامه تحولی در بهزیستی

جلسه ارزیابی و بررسی برنامه های تحولی دفتر توانمندسازی معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی صبح امروز در ساختمان ستاد سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله کرم زاده رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی با اشاره به ارزیابی‌های منظم و دقیق برنامه‌های تحولی سازمان بهزیستی در جلسات شورای تحول اداری گفت: با توجه به اینکه سند تحول دولت مردمی ابلاغ شده و لازم است که حتماً نگاه تحولی را در راستای رشد، تعالی و پیشبرد اهداف سازمانی و هدف نهایی بهزیستی که خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف سازمانی است، در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: شورای تحول اداری سازمان بهزیستی بر این اساس و با حضور ۱۱ عضو از نخبگان و کارشناسان خبره‌ای که مسئولیت‌های مختلفی در سازمان داشته‌اند، شکل گرفته و تا به امروز ۱۳ جلسه کارشناسی سنگین و چند ساعته را برگزار کرده است.

دبیر شورای تحول سازمان ادامه داد: پس از نشست‌های رئیس سازمان با مدیران و کارشناسان دفاتر و حوزه‌های مختلف سازمانی و همچنین بازدیدهای استانی صورت گرفته، بیش از ۲۰۰ برنامه تحولی تدوین شد و در دستور کار جلسات شورای تحول بود که در نهایت ۷۴ برنامه مصوب و در نشست سراسری مدیران ارشد ستادی و استانی ابلاغ شد.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: از جلسه سیزدهم به بعد با حضور و مشارکت کارشناسان و دفاتر سازمانی، ارزیابی و سنجش اقدامات تحولی انجام شده در سال جاری و همچنین برنامه ریزی آتی برنامه‌های تحولی صورت می‌گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1065663

مهمترین اخبار ایران و جهان: