نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 21:32

تصمیمات لازم برای رفع مشکلات بیش از ۲۰ واحد تولیدی اتخاذ شد/ ضرورت حل مشکلات تولیدکنندگان در کم‌ترین زمان

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل، مشکلات بیش از ۲۰ واحد و طرح تولیدی استان بررسی و برای حل این مشکلات تصمیم‌گیری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با حضور سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و سرمایه‌گذاران، عصر امروز نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل برگزار شد.

در این نشست مشکلات بیش از ۲۰ واحد و طرح تولیدی استان اردبیل در زمینه‌هایی همچون اصلاح جواز، انتقال سند، تسهیلات، انشعابات و تأمین زیرساخت گاز و برق بررسی و تصمیمات لازم برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.

مشکلات واحدهای تولیدی در کم‌ترین زمان حل شود

استاندار اردبیل در این نشست اظهار کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی در کم‌ترین زمان ضروری است چراکه با توجه به تورم موجود، تأخیر و تعلل در حل مشکلات تولیدکنندگان، موجب وارد آمدن زیان به عرصه تولید می‌شود که باید دستگاه‌ها در راستای رفع موانع و بانک‌ها نیز در جهت تأمین نقدینگی واحدها تلاش کنند.

وی افزود: ستاد تسهیل با هدف رفع موانع حوزه تولید و ارائه راهکارهای لازم در راستای حل مشکلات برگزار می‌شود و مساعدت‌ها در این ستاد باید منجر به رفع مشکلات و تداوم تولید شود و حوزه‌های مربوط در قالب ظرفیت‌های قانونی تلاش‌های لازم را انجام دهند.

عاملی بیان کرد: با توجه به بروز برخی مشکلات بانکی از جمله بدهی در بین تولیدکنندگان، توجه ویژه سرمایه‌گذاران به برنامه‌ریزی قبلی و ارائه طرح توجیه‌دار و دارای طرح اقتصادی و آورده اولیه برای اخذ تسهیلات دارای اهمیت است.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1049263

مهمترین اخبار ایران و جهان: