نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 13:17

کشف ۱۵۰۰ دستگاه کامپیوترسرقتی خودرو در طرح ضربتی پلیس پایتخت

فرمانده انتظامی پایتخت از کشف ۱۵۰۰ دستگاه کامپیوتر خودرو و ۳۰۰ دستگاه تلفن همراه سرقت شده خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه طرح تشدید برخورد با سارقان و مالخران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما به مردم تهران قول توقف چرخه سرقت داده‌ایم که یکی از زنجیره‌های این چرخه مالخران هستند که بخش زیادی از آنها اموال سرقتی را در قالب دست دوم یا نو با مارک‌های جعلی به فروش می‌رسانند و در این راستا برخورد با مالخران نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در ۴ روز اجرای طرح برخورد با مالخران و سارقان بیش از ۱۵۰۰ دستگاه کامپیوتر خودرو و بیش از ۳۰۰ دستگاه تلفن همراه کشف و ضبط شد که از این تعداد ۲۲۰ گوشی هوشمند که بسته بندی شده بودند تا در داخل خودرو جاسازی شده و در ادامه از کشور خارج شوندهم کشف و ضبط شد.

 رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد:در این طرح، همه کسانی که این اموال را بسته‌بندی کرده و کسی که قصد خروج را داشت و همچنین سارقان این اموال شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به خریداران اموال سرقتی هشدار داد و گفت: اگر سرقتی بودن اموال مکشوفه محرز شود به عنوان مالخر محسوب شده و پرونده قضائی و حبس در انتظار آنان خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1284719

مهمترین اخبار ایران و جهان: