نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 15:53

فراخوان سومین دوسالانه شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در استان همدان از فراخوان سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت خبر داد.

بهرام دوست‌پرست در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از فراخوان سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت خبر داد و گفت: به مناسبت هشتمین سالگرد شهادت حاج حسین همدانی سومین دوره دوسالانه «انتخاب آثار برتر شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت» از سوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه و مشارکت مؤسسه فرهنگی شهید همدانی برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه رویکرد اصلی این دوره دوسالانه جهاد تبیین است افزود: در سومین دوره دوسالانه «انتخاب آثار برتر شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت» کتاب‌های منتشر شده در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در استان همدان با تاکید بر اینکه محورهای دوسالانه خاطره، داستان، رمان، پژوهش و  مستندنگاری است که  مورد ارزیابی هیئت‌ داوری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه زمان ارسال آثار پایان مردادماه است اضافه کرد: آثار ارسالی در شهریورماه داوری خواهد شد و سردار حمید حسام از داوران این دوسالانه است.

دوست‌پرست از اختتامیه این دوسالانه در سالگرد سرادر شهید حاج حسین همدانی یاد کرد و گفت: نویسندگان و ناشران آثار خود را در اسرع وقت به دبیرخانه دوسالانه ارسال کنید.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1285263

مهمترین اخبار ایران و جهان: