نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 22:35

استاندار کرمانشاه: اقدامات جزیره‌ای در استان راه به جایی نخواهد برد

استاندار کرمانشاه، جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های مختلف را آفت ارزیابی کرد و گفت: برای تاثیرگذاری بیشتر بر جامعه هدف تمام دستگاه‌های متولی فرهنگ باید با یک نقشه جامع حرکت کنند و اقدامات جزیره‌ای راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش خبرکزاری فارس از کرمانشاه،محمدطیب صحرایی عصر امروز در دیدار مدیرکل، معاونین و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان و روز تبلیغ که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی ارزشمند در انقلاب اسلامی است که وظیفه مهم تبلیغات دینی را برعهده دارد.

وی افزود: با توجه به توسعه شهرها و افزایش جمعیت کشور نیازمند تدوین یک طرح جامع تبلیغی برای تمام اقشار مختلف مردم در استان کرمانشاه هستیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: طرح های بسیار خوبی توسط سازمان تبلیغات اسلامی به مرحله اجرا رسیده اما نیازمند تاثیرگذاری بیشتر هستیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که در استان کرمانشاه و در اجرای برنامه‌های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد اولویت‌بندی کارها است که این امر در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار گرفته و در سفرهای شهرستانی به اجرا می‌رسد.

صحرایی با اشاره به پایان سال تحصیلی و آغاز فصل تابستان، گفت: برای تاثیرگذاری مجموعه های متولی در مورد اوقات فراغت دانش آموزان نیز باید برنامه جامع با هدف استفاده هرچه بیشتر تدوین شود و امیدواریم این مهم تحقق شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هم در این دیدار به ماموریت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در کشور اشاره کرد.

حجت الاسلام یوسف احمدی افزود: طی سال‌های گذشته طرح های مهمی همچون محله همدل یک، اوج و با نور به صورت سراسری در کشور برگزار شد که هدف از اجرای این طرح ها مردمی سازی امور و به میدان آوردن اقشار مختلف مردم است.

وی با اشاره به برپایی مسجد جامع پرداز در شهر قم، تصریح کرد: نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه نیز در این رویداد شرکت کردند و با اهداف رویداد مسجد جامعه پرداز آشنا و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1309219

مهمترین اخبار ایران و جهان: