نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 22:52

تعلق خاطر جامعه به حکومت عامل افزایش امید است

فردیس- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: اگر جامعه احساس تعلق خاطر به حکومت داشته باشد، امید آن بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر خاکی عصر دوشنبه در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس در سال جاری که در دفتر امام جمعه فردیس برگزار شد، اظهار کرد: موضوعاتی که مطرح شد بسیار مهم و فراگیر بوده و واقعاً جامعه ما به آن مبتلا است.

وی بیان کرد: وقتی به واکاوی علل وقوع جرایم می‌پردازیم، متوجه آن می‌کردیم که در بزهکاران عناصر تقوا، ایمان و امید وجود ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس تصریح کرد: اگر شخصی این عناصر را نداشته باشد، همانند یک مرده است ولو اینکه دارای ثروت فراوان باشد.

وی با بیان اینکه فرق و مسلک‌های بی بنیان در نهایت به خودکشی منجر می‌شود، خاطرنشان کرد: از جمله راهکاری گسترش ایمان و امید می‌توان به گسترش مشارکت‌های اجتماعی اشاره کرد.

خاکی گفت: اگر جامعه احساس تعلق خاطر به حکومت داشته باشد، امید آن بیشتر خواهد بود.

از اهم مصوبات این نشست می‌توان به تقویت روابط عمومی دستگاه‌ها و گسترش جهاد تبیین، الزام نهاد به سلامت اداری، پاسخگویی به مردم و شفافیت در امور مالی، مقابله با فساد با تمرکز بر پیشگیری، ترویج و گسترش محافل معنوی و دینی، گسترش بازدیدها از بخش‌های علمی و صنعتی جهت بیان دستاورد نظام و گسترش گفتمان سازی ایمان افزایی و امید آفرینی اشاره کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296663

مهمترین اخبار ایران و جهان: