نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 00:03

برگزاری اردوی عهد خدمت دانشجویان البرزی در شهرستان رزن

کرج- فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز از برگزاری اردوی عهد خدمت دانشجویان البرزی در بخش سردرود شهرستان رزن به مدت ۱۰ روز خبر داد.

جعفر فلاح‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد اظهار کرد: جهادگران دانشجویی البرز از ۸ تا ۱۸ مرداد ماه در عرصه‌های متنوع در قالب پویش عهد خدمت در استان همدان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در ناحیه بسیج دانشجویی، بسیج سازندگی با عنوان عملیات جهادی در نقش آفرینی به مردم کم‌برخوردار حضور دارد، افزود: عملیات جهادی دانشجویی نه تنها در داخل استان بلکه در خارج استان نیز فعال است و تاکنون دو دوره از اردوی عهد خدمت در مناطق کم برخوردار کشور برگزار شده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه اولین دوره این اردوها در عید ۱۴۰۲ و در استان خوزستان برگزار شده است، تصریح کرد: اردوهای جهادی با محوریت و محقق کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هدف ترویج گفتمان جهادی و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و جهادی در کار تشکیلاتی و جبهه شبکه جهادی تحقق می‌یابد و در اردوی جهادی عهد خدمت تابستان امسال ۱۳ گروه از ۵۲ گروه جهادی فعال در دانشگاه‌ها با شعار می‌سازیم تا ساخته شویم، اعزام می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1323263

مهمترین اخبار ایران و جهان: