نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 11:06

کتاب «نگاهی راهبردی به آموزه های اسلامی» رونمایی شد

زاهدان- به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت الله سلیمانی، کتاب «نگاهی راهبردی به آموزه های اسلامی در بنان وبیان شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سه شنبه در مراسمی که با ارتباط ویدیویی با پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و حضور معاون پژوهشی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، فرزند آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، جمعی از اندیشمندان و پژوهشگران و نویسندگان کتاب همراه بود، به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت الله سلیمانی، کتاب «نگاهی راهبردی به آموزه های اسلامی در بنان و بیان شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی» رونمایی شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: شهید آیت الله سلیمانی در اعتلای حوزه، دانشگاه و اهتمام در امر حسنه مدرسه سازی و تعلیم و تربیت نسل جوان خدمات ماندگاری داشته اند و همراهی آن عالم گرانقدر با خیرین مدرسه ساز و سوق دادن آن به نقاط محروم سیستان و بلوچستان از کارهای ماندگار این عالم جلیل‌القدر است.

کتاب «نگاهی راهبردی به آموزه های اسلامی» رونمایی شد

میثم لک زایی با بیان اینکه شهید آیت الله سلیمانی در امر مدرسه سازی نیز با سرلوحه قرار دادن فرمایش مقام معظم رهبری که تلاش در راه مدرسه سازی را جهادی مقدس عنوان فرموده اند، تلاش های وافری داشته است، اظهار کرد: ده ها مدرسه با اهتمام و توجه ویژه توسط این شهید فقید و خیرین که بواسطه ایشان معرفی شده اند، در نقاط مختلف استان به احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: کتاب «نگاهی راهبردی به آموزه های اسلامی در بنان و بیان شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی» برای گرامیداشت یاد، نام و اندیشه این عالم جلیل القدر و نماینده فقید مردم شریف استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با مشارکت کمیته ایثارگران اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان به چاپ رسیده است.

شایان ذکر است، کتاب «نگاهی راهبردی به آموزه های اسلامی در بنان و بیان شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی» مجموعه ای از سخنرانی های این شهید والامقام در ۱۷۶ صفحه مکتوب شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1282019

مهمترین اخبار ایران و جهان: