نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 00:26

اصلاح قانون احزاب و قانون مدیریت بحران در مجلس به اتمام می‌رسد

یزد- رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به تکمیل کارهای نیمه تمام مجلس گفت: از جمله مواردی که امسال در مجلس به پایان می رسد، اصلاح قانون احزاب و قانون مدیریت بحران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصالح جوکار با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری که سال پایانی مجلس باید کارهای نیمه تمام به پایان برسد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که کارهای نیمه تمام در سال پایانی مجلس نهایی شود از اینرو در کمیسیون امور داخلی کشور تا پایان سال بررسی طرح برگزاری اجتماعات و راهپیمایی ها، طرح تشکیل تشکل های اجتماعی، اصلاح قانون احزاب و تشکل های سیاسی و اصلاح قانون مدیریت بحران را به اتمام می رسانیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس افزود: همچنین از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها طرح ها و لوایحی به صحن علنی ارسال شده که باید در نوبت بررسی صحن قرار گیرد.

وی افزود: اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تشکیل سازمان ملی مهاجرت، طرح مدیریت جامع شهری و روستایی، اصلاح و افزایش حوزه های انتخابیه مجلس باید تا پایان دوره مجلس یازدهم در صحن علنی تعیین تکلیف شوند.

جوکار ادامه داد: دولت نیز لایحه ای درباره ساماندهی راهپیمایی ها دارد که هنوز به دست ما نرسیده و در حال حاضر در کمیسیون طرح ساماندهی راهپیمایی ها و اجتماعات را بررسی می کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287963

مهمترین اخبار ایران و جهان: