نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 13:52

هیئت اندیشه ورز دختران کوثر استان سمنان تشکیل شد

سمنان- سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان گفت: با هدف شناسایی مسائل دختران در آموزش‌ و پرورش هیئت اندیشه ورز دختران کوثر استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آرزو مرادی نسب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی آموزش و پرورش سمنان از تشکیل هیئت اندیشه ورز دختران کوثر با حضور دانش آموزان نخبه و مستعد متوسطه در استان سمنان خبر داد.

وی افزود: هیئت اندیشه‌ورز دختران کوثر ذیل کارگروه کوثر استان سمنان به منظور شناسایی مسائل دختران در آموزش و پرورش و برنامه‌ریزی برای رفع موارد و تسهیل گری تشکیل شد.

سرپرست آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان ایجاد عدالت آموزشی، توجه ویژه به نیازهای آموزشی و هویت بخشی به دختران در مدارس را از اهداف کارگروه کوثر دانست.

مرادی نسب بیان کرد: موضوعات و زمینه‌های متعددی برای تأمین نیازهای ویژه دانش آموزان دختر در مدارس شناسایی شده است و امید داریم با فضل الهی و کمک اعضای کارگروه و نیروهای جهادی برون‌سازمانی با هویت مردمی در جهت رفع موانع برنامه‌ریزی مطلوب و جدی صورت پذیرد.

وی افزود: کارگروه کوثر ذیل قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر شکل گرفت و شش برنامه برای این کارگروه اعلام شده که یکی از گام‌ها احصا نظام مسائل دختران با توجه به زیست‌بوم استانی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327863

مهمترین اخبار ایران و جهان: