نیوز سیتی!
14 تیر 1402 - 08:59

آنچلوتی سرمربی بعدی تیم ملی برزیل لقب گرفت

سرمربی فعلی رئال مادرید در پایان فصل پیش‌ رو هدایت تیم ملی فوتبال برزیل را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در پایان قرارداد فعلی‌اش با باشگاه رئال مادرید که تا پایان ماه ژوئن 2024 اعتبار دارد، هدایت تیم ملی فوتبال برزیل را برعهده خواهد گرفت. این مربی ایتالیایی پیش از این گفته بود قصد دارد تا پایان قراردادش در رئال مادرید بماند و در حال حاضر به چیزی دیگر فکر نمی‌کند.

ادنالدو رودریگز رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل گفت: سرمربی موقت جدید به زودی هدایت تیم ملی فوتبال برزیل را برعهده خواهد گرفت و در ادامه تیم را به کار آنچلوتی تحویل خواهد داد که در مسابقات کوپا آمه‌ریکا (ژوئن 2024) هدایت سلسائو را بر عهده خواهد گرفت.

آنچلوتی 64 ساله که سابقه هدایت تیم‌های بزرگی از جمله یوونتوس، میلان، چلسی، پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ و ناپولی را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد، در سال 2021 برای دومین بار هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت. او تا کنون برای کهکشانی‌ها به کسب 10 جام مختلف از جمله یک قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

کارلتو که پیش از این از علاقه‌اش برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایتالیا سخن گفته بود، برزیل اولین تجربه مربیگری‌ او در رده ملی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1333519

مهمترین اخبار ایران و جهان: