نیوز سیتی!
17 تیر 1402 - 05:37

پروژه شهیدان کریمی مشکل جانمایی کارگاه دارد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان دلیل تاخیر به وجود آمده در عملیات اجرایی پروژه غیرهم‌سطح شهیدان کریمی را مشکل پیش آمده در جانمایی کارگاه دانست و گفت: با حل این مشکل، پروژه هم وارد فاز عملیاتی می‌شود.

مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان دلیل متوقف بودن پروژه شهیدان کریمی را به وجود آمدن مشکل در راه‌اندازی کارگاه به دلیل مخالفت ساکنان محل دانست و اظهار کرد: قرار است کارگاه مد نظر در نزدیک‌ترین محل به پروژه ایجاد شود.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: اگر نتوان محل مد را برای راه‌اندازی کارگاه آماده کرد، به اجبار باید در اطراف آرامستان ایجاد شود که معایب خود را خواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه کارهای اداری پروژه شهیدانی کریمی در حال اجرا است، تصریح کرد: مشکل به وجود آمده برای جانمایی کارگاه غیرمنتظره بود ولی تلاش می‌شود در حداقل زمان حل و راه‌اندازی شود.
ناصحی به بازدید از پروژه هاشم‌نژاد اشاره کرد و گفت: این پروژه طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده در حال انجام است.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به انتشار مصاحبه‌هایی در مورد پرداخت‌های انجام شده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اشاره کرد و افزود: موضوع این است که باید شفاف‌سازی شود که این پرداخت‌ها بر اساس وظایف سازمانی انجام شده است.
وی ارائه گزارش و آمار خام بدون تحلیل را جای سوال دانست و گفت: درصد افزایش نسبت به چه منبعی، آیا این مبلغ قبلا پرداخت نمی‌شده است، در حالیکه باید مشخص شود که این درصد افزایش نتیجه افزایش تورم و یا انتقال منابعی به استان روی داده است.
ناصحی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی از میزان ارزش افزوده پرداختی به شهرداری‌ها باید به صورت شفاف از میزان درآمد و پرداختی‌ها و همچنین افزایش هزینه‌های شهرداری به صورت جامع انجام شود.
پایان پبام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1341263

مهمترین اخبار ایران و جهان: