نیوز سیتی!
17 تیر 1402 - 09:55

۲۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات پارسال مازندران جذب نشده است

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران زمان پایان سال مالی را شهریورماه اعلام کرد و گفت: هنوز دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی واستانی جذب نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور صبح شنبه در شورای برنامه ریزی مازندران، افزود: یکی از نکات مهمی که در حوزه اعتبارات عمرانی حائز اهمیت بوده موضوع مسابقات سفر ریاست جمهوری استان است.

وی با اشاره به سفر ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ رئیس جمهور به استان مازندران اظهار داشت: این سفر ۱۷۶ مصوبه داشت و ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات برای آن مصوب شده بود و تاکنون ۴۴ درصد از محل بودجه عمومی تخصیص داشته است.

وی با اظهار اینکه اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در مجموع ۲۷ درصد تخصیص داشته است، گفت: در سال گذشته دو هزار ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی ابلاغ شد که بیش از دو هزار میلیارد تومان آن تخصیص یافت و ۷۰.۵ درصد محقق شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران تصریح کرد: بیشترین اعتبارات ما در فصل حمل و نقل و منابع آب است.

فتح الله پور با اشاره به توزیع اعتبارات و شهرستان‌های استان اظهار داشت: دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی سال قبل استان هنوز جذب نشده است و یکی از تأکیدات ویژه جذب اعتبارات برای تسریع در تکمیل اعتبارات و پروژه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات به استان ابلاغ شده است، گفت: از این اعتبارات دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان باید در سطح کمیته برگزاری شهرستان‌ها توزیع شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1341463

مهمترین اخبار ایران و جهان: