نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 11:38

تعیین تکلیف ۷ طرح تولیدی در جنوب کرمان

کرمان- رئیس صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از تعیین تکلیف ۷ طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مروجی فر با اشاره تعیین تکلیف ۷ طرح از جنوب استان کرمان، افزود: از مجموع ۷ طرح مطرح شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، ۲ طرح که شامل امهال تسهیلات و مشکلات رده زیست محیطی بودند، مصوب شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه در این جلسه مشکل یک طرح معاینه فنی که با مشکل تغییر کاربری مواجه بود رفع شد، بیان کرد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، همچنین ۲ طرح ارجاع به اقدام از طریق پنجره واحد و درگاه ملی مجوزها و ۲ طرح در دستور بازدید مجدد دستگاه مجری قرار گرفت.

وی با اشاره به کارکرد و نقش مثبت این کارگروه در تسهیل سرمایه گذاری و پیشرفت منطقه و همچنین رفع موانع تولید در جنوب کرمان، تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، نقش پررنگی در تولید کشور خواهد داشت.

مروجی بیان داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان پارسال با برگزاری جلسات متعدد توانست از تعطیلی بسیاری از پروژه‌ها جلوگیری کرده و بسیاری از طرح‌ها را به چرخه تولید برگرداند که تحقق این مهم، ضمن تأثیر بر افزایش تولید، اشتغال زایی در جنوب کرمان را نیز به همراه داشته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1359819

مهمترین اخبار ایران و جهان: