نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 16:31

هنرمند اردبیلی برگزیده جشنواره «فلسطین محور مقاومت» شد

اردبیل- مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل گفت: هنرمند اردبیلی در جشنواره تولیدات هنری با موضوع «فلسطین و محور مقاومت» برگزیده شد.

سیدحامد اسحاقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دبیرخانه دائمی کنفرانس انتفاضه فلسطین در اطلاعیه‌ای اسامی برگزیدگان فراخوان آثار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با موضوع فلسطین و محور مقاومت را اعلام کرد که در این جشنواره اثر هنری «معامله قرن» از تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل به کارگردانی «حسین حبیبی اصل» به عنوان برگزیده بخش کلیپ انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: این کلیپ به طرح شوم خاورمیانه جدید که با عنوان «معامله قرن» شناخته می‌شود اشاره کرده و نشان می‌دهد که آمریکا و غرب با همدستی هم‌پیمانان منطقه‌ای و با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی و به منظور درآمد بیشتر کارخانه‌های تسلیحاتی خود چه جنایت‌هایی را مرتکب می‌شوند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: در این کلیپ اذعان شده است همین دولت‌ها در مجامع بین‌المللی خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کنند اما تاریخ نشان داده که با ایستادگی مردم مسلمان و آزاده فلسطین و سایر کشورهای منطقه، همه این طرح‌ها با شکست مواجه خواهد شد.

اسحاقی افزود: شرکت کنندگان در اولین نشست تخصصی تولیدکنندگان آثار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با محوریت دفاع مقدس و فلسطین محور مقاومت از ۲۵ فروردین آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده و ۳۰ فروردین نیز این نشست برگزار شد.

وی تصریح کرد: کتاب، شعر، طراحی، نقاشی، کاریکاتور، موشن گرافی، صنایع دستی، بازی‌های رایانه‌ای، تایپوگرافی و … محورهای این نشست بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1290719

مهمترین اخبار ایران و جهان: