نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 02:35

مشوق‌های قانون جوانی جمعیت در دشتستان بیش از پیش اجرایی شود

بوشهر فرماندار دشتستان گفت: مشوق‌های جمعیت و قانون جوانی جمعیت باید بیش از پیش اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی پنجشنبه شب در آئین قرعه کشی ۲۵۸ قطعه زمین طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر برازجان افزایش زاد ولد را امید و پیشرفت یک جامعه دانست و بیان کرد، بدون اجرای قانون جوانی جمعیت نمی‌توان انتظار افزایش فرزند آوری داشت.

فرماندار شهرستان دشتستان بیان کرد: دشمن با راه انداختن جنگ ترکیبی از جمله جنگ جمعیتی در چند دهه گذشته، با تنظیم خانواده به فکر کاهش جمعیت ملل شرقی افتاد و متأسفانه با شعار اشتباه دو فرزندی و فرزند کمتر، زندگی بهتر باعث کاهش شدید جمعیت و نیروی کار شد.

بنافی گفت: مشوق‌های جمعیت و قانون جوانی جمعیت باید بیش از پیش اجرایی شود.

وی بیان کرد: امروز نهضت و جهاد ازدواج و فرزند آوری وظیفه جهادی همه خانواده‌ها است و گروه‌های مردمی و جمعیتی باید فعال شوند و مسئولین همه در زمینه حکمرانی باید تلاش کنند.

فرماندار دشتستان ضمن تشکر از همه مسئولین استان، تلاش مجموعه راه و شهرسازی را قابل تقدیر دانست و افزود: روند واگذاری زمین برای تمام واجدین شرایط این طرح باید ادامه داشته باشد و اگر این قوانین اجرا نشود نمی‌توان از نسل جوان انتظار فرزند آوری داشت.

در پایان مراسم قرعه کشی با حضور ۲۵۸ نفر از متقاضیان واجدالشرایط و همچنین دستگاه‌های اجرایی، نماینده دادگستری انجام و صورتجلسه شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1318863

مهمترین اخبار ایران و جهان: