نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 15:15

اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد سمیرم

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمیرم گفت: ۱۵ سری جهیزیه به ارزش حدود ۳۷۵ میلیون تومان توسط خیران و کمیته امداد بین نوعروسان تحت پوشش توزیع شد.

مسلم سلیمانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمیرم در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان سمیرمی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد.

وی افزود: این ۱۵سری جهیزیه شامل اجاق گاز طرح فر، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، یخچال و فریزر، جارو برقی و تلویزیون LED است که به نو عروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمیرم تقدیم شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمیرم بیان کرد: ارزش حدودی اجناس یاد‌شده  ۳۷۵میلیون تومان است که توسط خیران و کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده و نیازی به آورده از طرف خانواده‌های تحت حمایت، نبود.

سلیمانی تصریح کرد: در سه ماه اخیر، در دو مرحله جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش توزیع شده است که در مرحله نخست، ۱۹ سری جهیزیه و در مرحله دوم، ۱۵ سری میان ۳۴ خانواده تحت حمایت توزیع شده است.

وی نسبت با اشاره به خدمت رسانی بیشتر به افراد تحت پوشش به خصوص در مناطق روستایی، خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با یاری خداوند متعال به تقاضای خانواده‌های تحت حمایت پاسخ داده و همانند سال گذشته، امسال نیز تا پایان سال تمامی درخواست‌ها را پاسخگو باشیم.

 

انتهای پیام/۶۳۱۱۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1280719

مهمترین اخبار ایران و جهان: