نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 13:08

ظرفیت بالای توسعه گردشگری روستایی در البرز

کرج- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با بیان اینکه ارائه طرح‌های ارزشمند و برنامه‌ریزی مدون لازمه جذب اعتبارات گفت: ظرفیت توسعه گردشگری روستایی در البرز بالا است.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست تخصصی بررسی روند تسهیل حمایت از تأسیسات گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی استان البرز ظهر دوشنبه با حضور رحیم خاکی مدیرکل میراث‌فرهنگی، فرزاد قدوسی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، رضا جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، عبدالله دارایی مدیر کل کار و رفاه اجتماعی و علیرضا دبیری رئیس صندوق کارآفرینی امید البرز برگزار و راهکارهای جذب تسهیلات در حوزه تبصره ۱۶ و ۱۸ از سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ و تسهیلات سفر رئیس‌جمهوری بررسی شد.

رضا جعفری در این نشست اظهار کرد: اکنون فرصت جذب ۶۸ میلیارد ریال سهم استان البرز از اعتبارات تبصره ۱۸ وجود دارد که با توجه به شرایط موجود بهترین محل هزینه‌کرد و جذب این اعتبارات از طریق صنایع‌دستی است.

وی با اشاره به اینکه افق جدیدی با تغییرات مدیریتی در زمینه میراث‌فرهنگی در استان پدیدار شده است، اظهار کرد: وجود برنامه‌ریزی و طرح‌های بزرگ و شایسته در زمینه میراث‌فرهنگی از سوی مدیریت جدید انگیزه برای جذب این اعتبارات را فراهم کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1280063

مهمترین اخبار ایران و جهان: