نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 11:12

همایش بزرگ عفاف و حجاب با عنوان «رَزن» در مازندران برگزار می شود

ساری- مدیر اداره امور خانواده، عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکی مازندران گفت: همایش بزرگ عفاف و حجاب با عنوان « رَزان» به همراه تجلیل از بانوان توانمند فعال فرهنگی برگزار می شود.

معصومه مؤمن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری رویداد بزرگ استانی به نام،،رزان،، همراه با تجلیل از بانوان توانمند فعال فرهنگی و کنشگر اجتماعی خبر داد و اظهار کرد این اداره با رویکرد فرهنگی و ایجابی و با هدف امید آفرینی و هویت بخشی به دختران و بانوان عصر ما صبح شنبه رویداد بزرگ "رزان" را که برگرفته از معنای زیبای زن محترم، باوقار و متین است را در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در ساری برگزار می‌کند.

وی افزود رویداد بزرگ رزان با حضور حضرت آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه، خانواده معزز شهدا، مسئولین استانی و شهرستانی و با سخنرانی سرکار خانم سارا فلاحی نماینده مردم غیور ایلام در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌گردد.

گفتنی است در حاشیه این همایش نیز نمایشگاهی از دستاوردهای کارآفرینان برتر استان مازندران و غرفه‌های توزیع محصولات فرهنگی برپا خواهد شد که بازدید برای عموم مردم آزاد است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1356119

مهمترین اخبار ایران و جهان: