نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 11:43

تعیین تکلیف ملی‌پوش کشتی آزاد و احتمال حضورش در بازی‌های آسیایی

تکلیف کشتی گیر تیم ملی آزاد کشورمان مشخص شد و احتمال دارد با تصیم کادر فنی راهی بازی‌های آسیایی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیش از مسابقات بین المللی جام تختی بود که علیرضا سرلک کشتی‌گیر وزن ۵۷ کیلوگرم و علیرضا کریمی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم مصدوم شدند و چهارمین مرحله انتخابی تیم ملی را از دست دادند. مصدومیتی بد موقع برای آن ها رقم خورد تا مسابقات مهمی را هم از دست بدهند. 

علیرضا سرلک هم که نمی خواست به راحتی از تیم کنار برود مدارک پزشکی خود را برای فدراسیون کشتی ارسال کرد تا مورد بررسی قرار بگیرد و فرصت دیگری برای او بدهند تا بتواند بار دیگر خود را اثبات کند. سرلک بعد از مسابقات جام تختی منتظر اعلام نظر فدراسیون و تأیید مدارک پزشکی خود بود تا بتواند بار دیگر به اردوهای تیم ملی بازگردد اما این اتفاق رخ نداد. 

خبرها حاکی از این است که ظاهرا مدارک پزشکی او توسط فدراسیون تأیید شده است اما موضوعی که کار این کشتی‌گیر را سخت کرده نتایجی به دست آمده بعد از مسابقات جهانی نروژ است. شکست های این کشتی‌گیر بعد از مسابقات جهانی نروژ باعث شد تا به طور کامل برای مسابقات جهانی بلگراد از نظر کادر فنی تیم ملی دور شود و همانند علیرضا کریمی شانسی برای حضور در مسابقات جهانی نداشته باشد. 

از طرفی با توجه به انتخاب شدن نماینده 57 کیلو کشورمان برای مسابقات بلگراد در مسابقات رنکینگ دار مجارستان این امکان وجود دارد که او نماینده ایران در بازی‌های آسیایی در وزن 57 کیلو باشد. با این ترتیب تکلیف علیرضا سرلک هم تا حدودی مشخص شد و او باید خود را آماده کند و تمریناتش را ادامه دهد تا در صورت انتخاب کادر فنی نماینده 57 کیلو ایران در هانگژو باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1312763

مهمترین اخبار ایران و جهان: