نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 13:55

ارائه خدمات هوشمند یک حلقه مفقوده دارد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در ارائه خدمات الکترونیک و همچنین هوشمند حلقه مفقوده وجود دارد، گفت: ساختار اداری کشور سابقه ۷۰ ساله دارد و با وجود تغییر همه مولفه‌ها، ولی ساختار همان ساختار سابق است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه حکمرانی دیجیتال که با حضور معاون حکمرانی الکترونیک سازمان استخدامی برگزار شد، با بیان اینکه در ارائه خدمات الکترونیک و خدمات هوشمند حلقه مفقوده وجود دارد، افزود: ساختار اداری کشور سابقه ۷۰ ساله دارد که مردم ایران زندگی روستایی داشته و متناسب با این موارد ساختار شکل گرفته، ولی در حال حاضر برعکس شده ولی ساختار همان ساختار سابق است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در ساختار فعلی شهرداری مسؤولیت ساماندهی امور شهری را بر عهده دارد، تصریح کرد: در این رابطه  یک سوال وجود دارد که آیا شهرداری توان پوشش همه خدمات یک زندگی شهری را دارد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به انتظارات مردمی افزود: به نظر تناسبی بین حضور مردم و ساختار وجود ندارد، البته به غیر از بانک‌ها که حل آن نیازمند اصلاح ساختار است و در واقع باید این ساختار تبیین شود. 

ناصحی تاکید کرد: زندگی متناسب فعلی شهری نیاز به باز تعریف دارد تا حکمرانی هوشمند محقق شود.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1349419

مهمترین اخبار ایران و جهان: