نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 11:26

تمجید سرمربی کرواسی از کاپیتان بی‌خزان تیمش

سرمربی تیم ملی کرواسی پس از پیروزی تیمش مقابل هلند، از نمایش شگفت‌انگیز کاپیتان خود تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «زلاتکو دالیچ» سرمربی تیم ملی کرواسی شب گذشته (چهارشنبه) و پس از پیروزی چهار بر ۲ تیمش مقابل هلند در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا، زبان به تمجید از «لوکا مودریچ» گشود.

مودریچ ۳۷ ساله در شبی که هواداران تیم هلند بخش بزرگی از ورزشگاه «دکویپ» در شهر روتردام را نارنجی کرده بودند، با نمایش دلپذیر خود، پایه‌گذار صعود کرواسی به دیدار نهایی این تورنمنت بود.

دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی امشب (پنجشنبه) میان ایتالیا و اسپانیا برگزار می‌شود.

مودریچ در پیروزی کرواسی در وقت‌های اضافه، پنالتی‌ای که منجر به گل نخست بازی و تیمش شد را گرفت و گل پایانی بازی را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا مهر تاییدی برای فینالیست‌شدن کروات‌ها بزند.

دالیچ در پایان این بازی، درباره ادامه حضور مودریچ در تیم ملی کرواسی ابراز امیدواری کرد و گفت: او می‌تواند به ما کمک کند به مقام قهرمانی برسیم. لوکا پس از بازی نهایی درباره آینده خود تصمیم می‌گیرد اما ما با او بسیار بهتر هستیم و کیفیت بالاتری داریم.

کرواسی چهار سال پس از مقام نایب‌قهرمانی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز با رهبری مودریچ به مدال برنز و مقام سومی جام رسید.

دالیچ درباره رویارویی با ایتالیا یا اسپانیا در بازی نهایی هم گفت: مدال طلا، جایزه بزرگی برای ما خواهد بود. ما شایسته آن هستیم چراکه در ۶ سال گذشته کیفیت ما تداوم داشته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1286663

مهمترین اخبار ایران و جهان: