نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 19:23

باید در ساخت مسکن با مردم مدارا شود

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه خوشحالی واقعی مردم وقتی رقم می‌خورد که کلید واحد مسکونی خود را دریافت کنند گفت: باید با مردم مدارا شود‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی عصر امروز در شورای مسکن استان همدان که همراه با آغاز عملیات احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرک پرواز بود اظهار کرد: با هماهنگی و همکاری خوب مسئولان اتفاق خوبی رخ داده و باید به افرادی که ثبت نام کردند تبریک بگوییم.

وی افزود: خبر امروز پاسخ همه افرادی بود که سوال داشتند که تا چه زمانی باید منتظر باشند تا واحد‌های مسکونی آنها احداث شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دغدغه مسکن استان بسیار جدی بود چراکه شرایط خاصی دارد تصریح کرد: بنیاد مسکن همت خوبی در این زمینه دارد و اقدام امروز قدم اولی است که برداشته شده از صدها قدم است.

وی با اشاره به اینکه ساخته شدن خانه‌ها باعث خوشحالی ما خواهد بود و مردم دنبال کلید خانه‌ها هستند ادامه داد: در این راه انتظار داریم با مردم مدارا کنند گاهی مردم مشکل اقتصادی داریم و باید به مردم فرصت بدهید که بتوانند سهم خود را بپردازند. 

شعبانی با بیان اینکه امید است بتوانیم وظیفه خود را انجام دهیم خاطرنشان کرد: سرعت عمل در موفقیت بسیار تاثیرگذار است و خوشبختانه پروژه‌های شهرک بهشتی سرعت بسیار خوبی دارد و در اینجا رسانه‌ها با انعکاس خبر باعث ایجاد امید کنند.

پایان پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1285563

مهمترین اخبار ایران و جهان: