نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 15:58

پلمب ۵ کافه توزیع مشروب در رباط کریم/۴نفر دستگیر شدند

رباط کریم- دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم از پلمب پنج کافه توزیع مشروب و دستگیری چهار نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسف‌وند ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خبر تأسف بار فوت و مسمومیت تعدادی از اهالی رباط کریم بر اثر استفاده از مشروبات الکلی تقلبی، اظهار کرد: در پی بروز حوادث اخیر، از سوی دادستانی دستورات لازم در خصوص شناسایی افرادی که مبادرت به تهیه و فروش مشروبات الکلی کرده بودند صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب رباط‌کریم ادامه داد: لازم است مردم علاوه بر حرمت شرعی، به‌خاطر خطراتی که استفاده مشروبات الکلی، خصوصاً نوع تقلبی آن دارد از خانواده‌های خود مراقبت کنند تا خدای ناکرده دچار صدمات جسمی و روحی نشوند.

یوسف‌وند ضمن هشدار جدی به عوامل تهیه و توزیع مشروبات الکلی افزود: عزم دادستانی در این مورد بسیار جدی است و در همین رابطه کافه‌هایی که مشروب توزیع می‌کردند پلمب و افراد مرتبط دستگیر شدند و به شدت در حال شناسایی دیگر افرادی هستیم که اقدام به تهیه و توزیع این اقلام می‌کنند.

وی در ادامه ضمن اعلام اینکه بیشتر مسمومیت‌های اخیر رباط کریم مربوط به شهر پرند بوده است گفت: از مردم تقاضا داریم که ما را در شناسایی افراد و مکان‌هایی که اقدام به تهیه و یا توزیع مشروبات الکلی می‌کنند کمک کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1311119

مهمترین اخبار ایران و جهان: