نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 14:47

تریاک‌های جنوبی به مقصد نرسید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، از کشف ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در شهرستان دشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ موسی کرم‌پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، عصر امروز در نشست با خبرنگاران از کشف ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از خودرو سواری پژو ۴۰۵ و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در شهرستان دشتی خبر داد و اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی سابقه‌دار که در امر حمل و توزیع مواد مخدر در سطح استان بوشهر و فارس فعالیت دارد؛ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: با بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد متهم، قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان‌های جنوبی به استان‌های شمالی جابه‌جا کند که در این راستا با شناسایی خودروی مورد نظر در محورهای کنگان به دشتی، در عملیاتی غافلگیرانه خودروی حامل توقیف شد.

این مقام پلیس تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در این راستا ۲ نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: پدیده شوم و خانمان‌سوز اعتیاد بدون مشارکت مردم از میان برداشته نخواهد شد و همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام موثری در برخورد با این بلای خانمان‌سوز است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1311019

مهمترین اخبار ایران و جهان: