نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 18:02

۶۷ میلیارد به حساب ایتام و محسنین البرز واریز شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: طی ۹ ماهه ابتدای سال بیش از ۳۷ هزار حامی البرزی مبلغ ۶۷ میلیارد و ۴۸ میلیون تومان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف حمایت از فرزندان یتیم و محسنین و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و.... است، گفت: در حال حاضر ۳۷ هزار و ۲۱۵ حامی؛ حمایت هزار و ۶۹۷ یتیم و ۶ هزار و ۴۲ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند. 

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷ هزار حامی البرزی مبلغ ۶۷ میلیارد و ۴۸ میلیون تومان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند، گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۸۲۲ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریز می‌شود. 

البرزی با تأکید بر اینکه عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است، افزود: ایتام و فرزندان محسنین در اثر حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از این عزیزان در زمینه‌های رتبه‌های برتر کنکور سراسر، قهرمانی رشته‌های ورزشی، شعر، تألیف کتاب، حفظ قرآن و... به موفقیت رسیده‌اند. 

وی یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۴۸۷۸۰۷۱ و یا ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624563

مهمترین اخبار ایران و جهان: