نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 20:21

لیگ برتر والیبال| تقابل صدرنشینان لیگ با شکست هورسان

فولاد سیرجان ایرانیان در دیدار برابر هورسان سه بر صفر به پیروزی رسید تا علاوه به تداوم صدرنشینی خود به سیزدهیمن برد خود در این فصل دست یابد و فاصله خود را با تیم‌های بعدی به چهار برد برساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه با هفت دیدار در شهرهای گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد، ارومیه، یزد و اردکان پیگیری شد.

در مهمترین مسابقه این هفته تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان (۱۲ برد و ۳۵ امتیاز) و هورسان رامسر (۹ برد و ۲۲ امتیاز) که در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار داشتند، در سالن شهید صدر شهر رامسر به مصاف یکدیگر رفتند.

فولاد سیرجان ایرانیان در این مسابقه سه بر صفر به پیروزی رسید تا علاوه به تداوم صدرنشینی خود به سیزدهیمن برد خود در این فصل دست یابد و فاصله خود را با تیم‌های بعدی به چهار برد برساند.

هورسانی‌ها در این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۲ در بازی خانگی مغلوب میهمان خود شدند تا پنجمین ناکامی خود را تجربه کنند و احتمالا رتبه دوم جدول را در پایان دیدارهای این هفته از دست بدهند.

محمد پژوه، امیر صداقت، ابراهیم فیروزی و مهرداد شوشتری به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم در این مسابقه ایفای نقش کردند.

جدال دو تیم فولاد سیرجان و هورسان به مدت ۸۳ دقیقه طول کشید و ۶۵۰ تماشاگر داشت.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625863

مهمترین اخبار ایران و جهان: