نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 18:22

2500 نفر از مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

معاون سیاسی - اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: امسال ۲ هزار و‌ ۵۰۰ نفر به نمایندگی از مردم استان به مناسبت قیام 29 بهمن تبریز به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  تراب محمدی امروز در جلسه هماهنگی دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری اظهار کرد: مردم آذربایجان شرقی در چهل و ششمین سالگرد واقعه ۲۹ بهمن، با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در بعضی از سال های گذشته به دلیل کرونا، توفیق دیدار حضوری میسر نشد و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛ اما امسال بیستمین دیدار مردم آذربایجان شرقی به شکل حضوری روز ۲۹ بهمن در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

محمدی ادامه داد: برای هر دستگاهی وظایفی تعریف شده است که در این راستا انجام خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی به نحوه اعزام زائران اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های انجام شده، زائران با استفاده از اتوبوس، قطار، خودروهای شخصی و هواپیما به این دیدار اعزام خواهند شد.

حسن استوار آذر، مسئول کمیته اجرایی دیدار نیز گفت: ۶ کمیته اجرائی، امنیتی، پشتیبانی، اعزام، فرهنگی و فضای مجازی و اصناف و بازاریان برای انجام هماهنگی لازم پیش بینی شده است.

قیام ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ دومین حرکت گسترده اسلامی و مردمی است که متعاقب قیام خونین ۱۹ دی مردم قم در شهر قهرمان‌پرور تبریز صورت گرفت که با دخالت ایادی پهلوی، خشم و انزجار مردم تبریز به جوش آمده و قیام تاریخی افتخارآمیزی بر پیشانی این شهر ولایتمدار حک شد و این حرکت راه امت اسلامی را به راه خونینی که در بیش روی داشت پیوند داد و لحظاتی را به دنبال آورد که از آن خورشید حیات‌آفرین انقلاب اسلامی آغاز به درخشش کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651263

مهمترین اخبار ایران و جهان: