نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 16:43

جشنواره فجر مهمترین رویداد کشور در عرصه موسیقی است

علی خدایی آهنگساز و موسیقی‌دان با بیان موفقیت‌های مستمر جشنواره موسیقی فجر گفت: این رویداد قابل قیاس با هیچ رویداد مشابه دیگری نیست و تمامی اهالی هنر موسیقی آرزوی حضور در چنین رویدادی را دارند.

علی خدایی آهنگساز و موسیقی‌دان در گفت‌وگو با فارس درباره جایگاه جشنواره موسیقی فجر گفت: جشنواره موسیقی فجر تاکنون در طول برگزاری ادوار خود به خوبی توانسته فعالیت خود را استمرار بخشد و موفقیت‌های شایانی را به دست آورد.

وی ادامه داد: امسال نیز جشنواره فجر متنوع تر از دوره‌های پیش متجلی خواهد شد. این رویداد قابل قیاس با هیچ رویداد مشابه دیگری که در طول سال برگزار می‌شود نیست و تمامی اهالی هنر موسیقی آرزوی حضور در چنین رویدادی را دارند.

این هنرمند خاطرنشان کرد: موسیقی هنری است که یک هنرمند سال‌های با ارزش عمر خود را صرف آموختن، آهنگسازی، نواختن و خواندن می‌کند و جشنواره موسیقی فجر رویدادی است که می‌تواند بهترین‌های این عرصه را نه تنها به مردم، هنرمندان و علاقمندان موسیقی کشور که در جهان معرفی کند.

وی که پیشتر از ساخت و تنظیم اثری برای شهدای حادثه اخیر در کرمان خبر داده بود گفت: امسال مشغول ساخت آلبومی برای شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای حوادث تروریستی خصوصا حوادث اخیر هستم اما سال آینده با اثر متفاوتی به جشنواره موسیقی فجر خواهم آمد

گفتنی است جشنواره موسیقی فجر به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن برگزار می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637619

مهمترین اخبار ایران و جهان: