نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 15:23

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه ملی برای ملت ایران است

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک وظیفه ملی برای ملت ایران بوده و با خلق حماسه‌ای دیگر در این روز بار دیگر شور و شعور انقلابی خود را به نمایش خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه این هفته، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان یک وظیفه ملی برای ملت ایران است و تمام مردم آزاده و انقلابی شهرستان خلخال با حضور در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی بار دیگر شور و شعور انقلابی خود را به منصه ظهور خواهند رساند.

وی افزود: روز ۲۲ بهمن یک روز و جلوه‌ای از خدمت امام راحل به ملت ایران است و در این روز بار دیگر با حضور قاطع در راهپیمایی 22 بهمن دفاع از حریم ولایت و انزجار خود از آمریکا را به نمایش خواهیم گذاشت.

رفع مشکلات شهرستان خلخال نیازمند حرکت و مدیریت جهادی است

حجت الاسلام اسدی با اشاره به نیاز مدیریت جهادی در رفع مشکلات شهرستان خلخال عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان شهرستان خلخال، پیگیری لازم برای اخذ دستگاه MRI برای شهرستان خلخال از سوی مسؤولان دانشکده علوم پزشکی خلخال انجام شده ولی تا به امروز نصب این دستگاه و هم چنان در بلاتکیفی به سر می برد و لذا انتظار می‌رود مسؤولان کشوری نسبت به رفع این مشکل مردم اقدام کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال گفت: یکی دیگر از مشکلات شهرستان خلخال در حوزه سدهای معیشتی است که متاسفانه مغفول مانده است و به همین دلیل روستاها با مشکلاتی مواجه هستند و رفع این مشکل نیز نیازمند حرکت جدی و جهادی است.

حجت الاسلام اسدی مشکل اشتغال در شهرستان خلخال را یادآور و گفت: مساله اشتغال به دغدغه خانواده تبدیل شده و باید یک حرکت جهادی در این زمینه برای حل مشکلات جامعه و مردم خلخال انجام گیرد.

وی با اشاره به ماه رجب و ویژگی شایسته این ماه روز پاسدار، روز جانباز و ولادت امام سجاد (ع) را تبریک گفت و حضرت عباس (ع) را الگویی ویژه برای پاسداران وجانبازان و بسیجیان عنوان کرد.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666119

مهمترین اخبار ایران و جهان: