نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 17:07

سالگرد جانباز شهید مسعود امیری‌منش در اهواز برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید حاج مسعود امیری‌منش از جانبازان هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید حاج مسعود امیری‌منش از جانبازان هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی برگزار می‌شود.

این برنامه روز جمعه بیستم بهمن‌ماه سال 1402 همزمان با ایام‌الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 15 آغاز می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تعدادی از مسؤولان محلی در آن حضور می‌‌یابند.

آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید حاج مسعود امیری‌منش در کنار تربت پاکش در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز برگزار می‌شود که دوستان و همرزمان شهید نیز در این محفل نورانی شرکت می‌کنند.

جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم نیز در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید حاج مسعود امیری‌منش در اهواز شرکت می‌کنند و یاد این شهید عزیز را گرامی می‌دارند.

جانباز شهید حاج مسعود امیری‌منش دهم آذرماه سال 1346 در منطقه صخیریه اهواز دیده به جهان گشود و در دوران نوجوانی همراه با دیگر رزمندگان اسلام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد.

این رزمنده دلیر پس از حضور در جبهه در عملیات کربلای 4 شرکت کرد که دچار موج انفجار شد و برای بار نخست مدال جانبازی را گردن آویخت ولی پس از بهبودی نسبی در عملیات کربلای 5 حضور یافت.

پس از حضور در عملیات کربلای پنج در تاریخ 16 اسفند سال 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه از نواحی مختلف بدن دچار مجروحیت شدید شد.

شهید حاج مسعود امیری‌منش پس از تحمل 35 سال درد و رنج محروحیت سرانجام در سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1400 شهد شیرین شهادت را نوشید و به کاروان شهیدان پیوست.

پیکر پاک و مطهر جانباز شهید حاج مسعود امیری‌منش با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا تشییع شد و در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز در جوار دوستش شهید مدافع حرم حمیدرضا فاطمی‌طهر آرام گرفت.

جانباز شهید حاج مسعود امیری‌منش در سن 54 سالگی به فیض شهادت نائل آمد و از او چهار فرزند پسر به‌نام‌های حسین، محسن، محمدصادق و یوسف به یادگار مانده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665319

مهمترین اخبار ایران و جهان: