نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 15:44

کارخانه بافندگی و ریسندگی نساجی هلال افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌احمر با تاکید بر ضرورت کمک به توسعه اشتغال زایی در مناطق کم برخوردار کشور، از افتتاح کارخانه بافندگی و ریسندگی صنایع نساجی هلال در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، امید حاجتی با بیان اینکه همواره رشد تولید در فعالیت‌های اقتصادی و قدم گذاشتن در مسیر اشتغال‌زایی یکی از ماموریت‌های مهم این شرکت تعریف شده است، گفت: پیرو نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم و رشد تولید»، این شرکت و زیرمجموعه‌های آن هم در مسیر توسعه کارآفرینی و کمک به مردم مناطق کم برخوردار گام برداشته و رشد تولید را رونق می‌دهد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌احمر با اشاره به تجهیز و آماده‌سازی کارخانه بافندگی و ریسندگی نساجی هلال در استان لرستان تاکید کرد: شرکت صنایع نساجی هلال از ماه‌ها قبل نسبت به تجهیز و آماده‌سازی این کارخانه اقدام کرده که فاز اول آن در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

وی با تشریح این طرح تصریح کرد: فاز اول این کارخانه با ۳۰ دستگاه چرخ خیاطی و ایجاد اشتغال برای ۳۰ زن سرپرست خانوار راه‌اندازی خواهد شد که اشتغال زایی طرح تا ۵۰ نفر در سنوات آتی افزایش خواهد یافت. همچنین در طرح توسعه، ایجاد کارخانه بافندگی در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار پیش بینی شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664319

مهمترین اخبار ایران و جهان: