نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 10:48

اجرای پویش «قهرمان من» ویژه دانش‌آموزان ابتدای در کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از اجرای پویش استانی «قهرمان من» به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان خبر داد.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از اجرای پویش استانی «قهرمان من» به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مدارس سطح استان خبر داد.

وی قالب اثر برای دانش‌آموزان دوره اول مقطع ابتدایی را نقاشی، جمله نویسی و بند نویسی عنوان کرد و ادامه داد: نشریه دیواری، داستان کوتاه، انشا، دلنوشته و خوشنویسی قالب آثار برای دور دوم(از مقطع چهارم تا ششم) است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در توضیح محورهای پویش، اضافه کرد: حاج قاسم و کودکان غزه، حاج قاسم عموی مهربان، حاج قاسم اسوه اخلاق، حاج قاسم و بچه‌های شهدا، حاج قاسم قهرمان ملی و حاج قاسم سرباز اسلام از جمله محورهای پویش استان قهرمان من است.

وی زمان اجرای این پویش را از ۱۲ تا ۱۸ دی‌ماه اعلام و بیان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را با ذکر عنوان پویش به همراه مشخصات خود(نام و نام خانوادگی، پایه تحصیلی، نام و نام خانوادگی آموزگار، شهرستان، ناحیه، منطقه و نام استان) در گروه‌های کلاسی شبکه شاد به اشتراک بگذارند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622663

مهمترین اخبار ایران و جهان: