نیوز سیتی!
10 اسفند 1402 - 13:48

‌‌پیش‌بینی مشارکت ۷۰ درصدی مردم در سیستان و بلوچستان

رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با تاکید بر سلامت انتخابات، گفت: با هرگونه انحراف و تخلف در فرآیند برگزاری انتخابات با جدیت برخورد خواهد شد کما اینکه با موارد پیش آمده بدون تعارف پیگیری و برخورد شد.

رضا شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان با تاکید بر سلامت انتخابات، اظهار داشت: با هرگونه انحراف و تخلف در فرآیند برگزاری انتخابات با جدیت برخورد خواهد شد کما اینکه با موارد پیش آمده بدون تعارف پیگیری و برخورد شد، البته عوامل برگزاری انتخابات از عزت نفس کامل برخوردارند.

رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در خصوص برگزاری انتخابات ذیل چهار اصل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت مورد تاکید مقام معظم رهبری تدابیری اتخاذ شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان فضای انتخابات استان را رقابتی برشمرد و افزود: میانگین برآورد میدانی توسط فرمانداران و نظرسنجی‌های احصا شده، سیستان و بلوچستان روند مشارکتی صعودی حدود 60 درصدی دارد که پیش‌بینی می‌شود که مشارکت به حدود 70 درصد نیز برسد.

وی بیان کرد: فضای رقابتی خوبی در استان ایجاد شده، کارکرد کمیته‌های فضای مجازی، رسانه، تبلیغات و کانال‌های تبلیغاتی صدا و سیما در زمینه شناخت مردم از نامزدهای انتخاباتی اتفاقات خوبی رقم زده و مردم با شناخت بیشتری به نامزد مطلوب خود رای می‌دهند. در حوزه‌های فنی، لجستیکی و تامین نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات تدابیر خوبی اتخاد شده است.

شریفی ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم، علما، معتمدان و ریش سفیدان که اهتمام ویژه‌ای نسبت به انتخابات داشتند، خاطرنشان کرد: در برخی حوزه‌ها کم کاری شده که از مردم عذرخواهی می‌کنم، بی‌تردید در این شرایط نمی‌مانیم و اراده استواری برای جبران عقب ماندگی‌ها داریم.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان تاکید کرد: هر فرد، تریبون و یا جریانی که بخواهد بر خلاف منویات مقام معظم رهبری، منافع ملی و استان در میان مردم یاس ایجاد کند، خودش را از روند تحولات آینده استان حذف کرده است.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان رو به توسعه است، یادآور شد: تیم مدیریتی استان و دستگاه‌های اجرایی عزم خود را برای جبران عقب ماندگی‌های تاریخی جزم کردند. امید، اعتماد و رضایت عمومی در فضای اجتماعی استان سیستان و بلوچستان رو به رشد است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1679863

مهمترین اخبار ایران و جهان: