نیوز سیتی!
29 دی 1402 - 11:52

یک‌طرفه شدن هراز و کندوان درصورت بروز ترافیک

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، گفت: کندوان و هراز درصورت بروز ترافیک یک‌طرفه خواهند شد.

یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: تردد خودروها در تمامی جاده‌های شمال به‌صورت عادی و روان است و ازلحاظ جوی هم مشکلی نداریم.

وی افزود:  موضوع مهم اینکه روزهای پایانی هفته شاهد اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال ادامه دارد، تصریح کرد: تردد همه کامیون‌و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ امروز ممنوع خواهد بود.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود که اعمال این محدودیت براساس شرایط ترافیکی اجرا خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلر از محور هراز کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز، از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به حضور ماموران پلیس در جاده‌های شمال، خاطرنشان کرد: همچنین محور کیاسر هم درصورت بروز ترافیک یک‌طرفه خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642519

مهمترین اخبار ایران و جهان: