نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 15:57

سکوت و رای ندادن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت مشارکت گفت: سکوت و رای ندادن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه؛ آیت‌الله سید نصیر حسینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دهدشت با قدردانی از حضور بی سابقه و با شکوه مردم این شهر در مراسم یوم الله گفت: شما با قدم خود حماسه دیگری خلق کرده و به دشمنان این سرزمین جواب دندان شکن دادید. 

وی حکومت الهی را وظیفه هر مسلمان دانست و گفت: حاکمان باید کسانی باشند که از ناحیه خداوند اجازه گرفته باشند و ولایت فقیه تنها حکومت ماذون از جانب پیامبر اسلام حق مالکیت دارد.

حسینی حکومت پهلوی را سبب بی اعتقادی مردم به دین خواند و گفت: هر مسلمانی موظف بود که با این حکومت طاغوت مبارزه و او را سرنگون کند. 

وی با بیان اینکه در دوران پهلوی ذلت بر ملت ما تحمیل شد، خاطرنشان کرد: سرزمین ایران شایسته تحقیر نبود که در مسائل مختلف دست گدایی به سمت بیگانگان دراز کند و در انواع عرصه ها دچار عقب ماندگی عمیق شود. 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه دشمن ۴۵ سال است که جنگ و مبارزه را علیه ما ادامه می‌دهد، گفت: ما با شکوه و عظمت به راه خود ادامه خواهیم داد و ما با تکیه بر استقلال خود مقاومت می‌کنیم.

وی به تشریح موفقیت های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ما در گذشته ۷ هزار  متخصص پزشکی داشتیم اما امروز ۷۲ هزار پزشک داریم.

حسینی با اشاره به اینکه در حوزه های مختلف به شکوفایی رسیدیم، افزود: در پرتاب ماهواره و قدرت نظامی جز ۱۰ کشور دنیا هستیم، همه این موفقیت ها به برکت انقلاب اسلامی است.

وی از احداث ۱۳ بیمارستان با ۴۵۰ پزشک متخصص در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از خدمات نظام جمهوری اسلامی برای این استان نام برد. 

حسینی در ادامه یکی از مراتب حراست از نظام را شرکت در انتخابات دانست و گفت: حضور و مشارکت مردم در این امر مهم به انقلاب قدرت می‌بخشد. 

وی با تاکید بر شرکت در انتخابات گفت: اگر ما شرکت نکنیم و رأی ندهیم دیگران جای ما تصمیم گرفته اند، با سکوت و رای ندادن مشکلی حل نمی‌شود. 

آیت‌الله حسینی به رد صلاحیت برخی از کاندیدای انتخابات اشاره کرد، گفت: عده‌ای تایید شدند و برخی هم صلاحیت آن‌ها تایید نشد این نمایانگر عدم شایستگی آن افراد نیست، می‌توانند در عرصه‌های دیگر خدمت کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668263

مهمترین اخبار ایران و جهان: